Studia drugiego stopnia na kierunku zarządzanie (magisterskie)
(piątek, sobota i niedziela)
Zarządzanie marketingiem
- Czas trwania: 4 semestry
Cena podana za 1 miesiąc (10 rat w roku)
- Studia stacjonarne – 548,00 zł
- Studia niestacjonarne – 568,00 zł
- Studia RealTime Online (hybrydowe) – 648,00 zł
Formuła RealTime Online (hybrydowe) to innowacyjny model nauczania, oferujący trzy rodzaje zjazdów:
- Zjazdy wykładowe:
odbywa się na terenie Uczelni w Nowym Sączu (dodatkowo jest transmitowany za pośrednictwem platformy Cloud Academy™ w czasie rzeczywistym oraz zostaje dla Państwa zarchiwizowany dlatego istnieje możliwość odtworzenia każdego wykładu jako nagranie archiwalne w dogodnym dla Państwa czasie).
Średnia częstotliwość zjazdów to ok. 5 na semestr (piątek po godzinie 17:00 oraz sobota i niedziela).
- Zjazdy ćwiczeniowe:
– zajęcia odbywają się w siedzibie Uczelni oraz na platformie Cloud Academy™Średnia częstotliwość zjazdów to ok. 5 na semestr (piątek po godzinie 17:00 oraz sobota i niedziela)- raz w semestrze studenci realizują zajęcia o charakterze warsztatowym w siedzibie Uczelni (intensywny zjazd w piątek, w sobotę i niedzielę). *nie dotyczy studiów podyplomowych- z uwagi na realizacje różnic programowych, częstotliwość zjazdów może być większa od standardowej.Zjazd jest obowiązkowy.
- Zjazdy zaliczeniowe:
odbywa się na platformie Cloud Academy™.
Obrona pracy dyplomowej lub projektu odbywa się w głównej siedzibie WSB-NLU w Nowym Sączu.
Praktyki akademickie – student/słuchacz zobligowany jest do zrealizowania stacjonarnie i w pełnym wymiarze zgodnie z kierunkiem kształcenia.
Studia II stopnia na specjalności Zarządzanie Marketingiem są skierowane do osób o naturalnych zdolnościach interpersonalnych, odporności na stres i gotowości do adaptacji zmian. Wychodząc naprzeciw tym cechom, WSB-NLU oferuje program, który doskonali kompetencje miękkie i przygotowuje do pracy w obszarze marketingu, promocji i sprzedaży. Specjalność jest również dostępna dla osób z podstawową wiedzą z ekonomii, marketingu lub promocji marki.
Po ukończeniu specjalności Zarządzanie marketingiem na WSB-NLU, absolwenci są przygotowani do skutecznego podjęcia pracy w zawodzie. Program studiów kładzie nacisk na rozwój umiejętności związanych z organizacją sprzedaży oraz kierowaniem zespołem sprzedażowym.
Absolwenci tej specjalności posiadają kompetencje w zakresie promocji osobistej i elastycznego stosowania skutecznych technik sprzedażowych, które są niezbędne dla sukcesu współczesnych przedsiębiorstw. Potrafią skutecznie dobierać i wykorzystywać różnorodne techniki sprzedażowe, rozwiązywać problemy handlowe oraz motywować zespół do osiągania celów.
Dodatkowo, absolwenci specjalności Zarządzanie marketingiem posiadają rozległe kompetencje w projektowaniu i realizacji skutecznych strategii public relations. Podczas studiów zdobywają profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej, uczą się prowadzenia negocjacji oraz wspierania budowania pozytywnego wizerunku organizacji. Istotną umiejętnością, którą nabywają, jest także przygotowywanie i prezentowanie profesjonalnych prezentacji multimedialnych z uwzględnieniem zasad mowy ciała.
Specjalność Zarządzanie Marketingiem na WSB-NLU oferuje praktyczne podejście do nauki, umożliwiając zdobycie merytorycznej wiedzy i kwalifikacji niezbędnych dla profesjonalistów w dziedzinie handlu. Absolwenci tej specjalności mają szerokie perspektywy zawodowe, mogą pracować jako Specjaliści ds. sprzedaży, Liderzy zespołów sprzedażowych, Doradcy Klienta, Project Managerowie, Specjaliści ds. marketingu, czy też w dziale Public Relations. Miejsca zatrudnienia obejmują działy PR, marketingu, sprzedaży w różnych przedsiębiorstwach oraz agencje reklamowe i marketingowe.
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku rekrutacji standardowej należy zalogować się na wskazaną stronę, a następnie:
- Wypełnij podanie rekrutacyjne z danymi osobowymi;
- Wybierz interesujący kierunek;
- Załącz wybrane dokumenty.
W przypadku rekrutacji standardowej na studia I stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich konieczne są takie dokumenty jak:
- zaakceptowane na portalu rekrutacyjnym podanie rekrutacyjne;
-
- kopia świadectwa dojrzałości:
- w przypadku „nowej matury”, tj. po 2004 roku – kserokopia świadectwa (prosimy załączyć w portalu skan);
„stara matura” tj. przed 2004 roku – kserokopia CAŁEGO świadectwa tj. wszystkie 4 strony (prosimy załączyć w portalu skan); - świadectwo ukończenia szkoły średniej za granicą .
- jedno zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm;
- potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej oraz wpisowej;
- oświadczenie studenta – należy wypełnić i zatwierdzić elektronicznie w portalu rekrutacyjnym oświadczenie studenta.
Informacje dotyczące rekrutacji na studia w WSB-NLU można znaleźć na stronie dedykowanej procesowi rekrutacyjnemu. Przyjęcie na studia oznacza pomyślne przejście przez wszystkie etapy procesu rekrutacyjnego, w tym prawidłową weryfikację przekazanych danych oraz kompletną procedurę składania dokumentów. Cały proces potwierdzany jest również poprzez otrzymanie indywidualnych haseł dostępowych do platformy WSB-NLU CloudA™.
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł
Opłata wpisowa na I rok studiów wynosi 215 zł
Opłata wpisowa na rok wyższy niż pierwszy – 850 zł
Akredytacja „Studia z Przyszłością” stanowi proces oceny jakości programów i kierunków studiów oferowanych przez polskie uczelnie. Proces ten skupia się na innowacyjności, nowoczesnych metodach dydaktycznych oraz dostosowaniu do aktualnych potrzeb rynku pracy. Jego celem jest wyróżnienie najwyższej jakości programów i kierunków studiów oraz promowanie ich wśród studentów i pracodawców.
W ocenie Komisji, te specjalizacje spełniają wszystkie kryteria regulaminowe konkursu, zapewniając studentom nie tylko solidną wiedzę, ale także praktyczne umiejętności zawodowe oraz istotne kompetencje społeczne. Ich akredytacja wynika z faktu, że programy te są silnie skoncentrowane na potrzebach współczesnego środowiska społeczno-gospodarczego i oczekiwaniach rynku pracy. Dodatkowo, zawierają one elementy innowacyjne i nowatorskie, oparte na oryginalnych koncepcjach dydaktycznych. Treści programowe są starannie dobrane, zgodnie z efektami uczenia się oraz najnowszą wiedzą naukową i praktyką społeczną.