Studia pierwszego stopnia na kierunku zarządzanie (licencjackie)
(piątek, sobota i niedziela)
Specjalista ds. marki i public relations
- Czas trwania: 6 semestrów
Cena podana za 1 miesiąc (10 rat w roku)
- Studia stacjonarne – 518,00 zł
- Studia niestacjonarne – 538,00 zł
- Studia RealTime Online (hybrydowe) – 618,00 zł

Formuła RealTime Online (hybrydowe) to innowacyjny model nauczania, oferujący trzy rodzaje zjazdów:
- Zjazdy wykładowe:
odbywa się na terenie Uczelni w Nowym Sączu (dodatkowo jest transmitowany za pośrednictwem platformy Cloud Academy™ w czasie rzeczywistym oraz zostaje dla Państwa zarchiwizowany dlatego istnieje możliwość odtworzenia każdego wykładu jako nagranie archiwalne w dogodnym dla Państwa czasie).
Średnia częstotliwość zjazdów to ok. 5 na semestr (piątek po godzinie 17:00 oraz sobota i niedziela).
- Zjazdy ćwiczeniowe:
– zajęcia odbywają się w siedzibie Uczelni oraz na platformie Cloud Academy™Średnia częstotliwość zjazdów to ok. 5 na semestr (piątek po godzinie 17:00 oraz sobota i niedziela)- raz w semestrze studenci realizują zajęcia o charakterze warsztatowym w siedzibie Uczelni (intensywny zjazd w piątek, w sobotę i niedzielę). *nie dotyczy studiów podyplomowych- z uwagi na realizacje różnic programowych, częstotliwość zjazdów może być większa od standardowej.Zjazd jest obowiązkowy.
- Zjazdy zaliczeniowe:
odbywa się na platformie Cloud Academy™.
Obrona pracy dyplomowej lub projektu odbywa się w głównej siedzibie WSB-NLU w Nowym Sączu.
Praktyki akademickie – student/słuchacz zobligowany jest do zrealizowania stacjonarnie i w pełnym wymiarze zgodnie z kierunkiem kształcenia.
Studia I stopnia o specjalności Specjalista ds. Marki i Public Relations na WSB-NLU to doskonały wybór dla tych, którzy chcą działać w dzisiejszym dynamicznym świecie organizacji, zrozumieć zmieniającą się rolę specjalistów PR i zdobyć umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa i marki. Kierunek ten skierowany jest do osób zainteresowanych współpracą z mediami, promocją marki i organizacją wydarzeń. Studia na WSB-NLU oferują możliwość zgłębienia tajników świata public relations, rozwinięcia zdolności komunikacyjnych oraz zdobycia praktycznego doświadczenia na ścieżce „pijarowca.
Specjalista ds. Marki i Public Relations zajmuje się kształtowaniem pozytywnego i spójnego wizerunku organizacji, marki lub osób publicznych. Buduje trwałe relacje z otoczeniem zewnętrznym, takimi jak media, odbiorcy, władze lokalne, oraz wewnętrznym – pracownikami, udziałowcami, radą nadzorczą. Specjalność „Specjalista ds. Marki i Public Relations” na WSB-NLU przygotowuje do pracy w tym obszarze.
Podczas studiów z zakresu Public Relations uczestnicy dowiadują się, jak nawiązywać relacje z mediami oraz jak skutecznie operować w świecie internetowym. Zyskują umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach public relations. Dodatkowo zdobywają praktyczne umiejętności z zakresu zachowań organizacyjnych, badań marketingowych oraz zarządzania produktem i marką.
Ukończenie studiów o specjalności Specjalista ds. Marki i Public Relations na WSB-NLU otwiera różnorodne perspektywy zawodowe. Absolwenci mogą podjąć pracę jako Rzecznik Prasowy, Specjalista ds. Public Relations, Specjalista ds. E-marketingu, Copywriter, Specjalista ds. Marki, Pracownik Agencji Public Relations, Specjalista ds. Mediów Społecznościowych czy Pracownik Agencji Reklamowej.
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku rekrutacji standardowej należy zalogować się na wskazaną stronę, a następnie:
- Wypełnij podanie rekrutacyjne z danymi osobowymi;
- Wybierz interesujący kierunek;
- Załącz wybrane dokumenty.
W przypadku rekrutacji standardowej na studia I stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich konieczne są takie dokumenty jak:
- zaakceptowane na portalu rekrutacyjnym podanie rekrutacyjne;
-
- kopia świadectwa dojrzałości:
- w przypadku „nowej matury”, tj. po 2004 roku – kserokopia świadectwa (prosimy załączyć w portalu skan);
„stara matura” tj. przed 2004 roku – kserokopia CAŁEGO świadectwa tj. wszystkie 4 strony (prosimy załączyć w portalu skan); - świadectwo ukończenia szkoły średniej za granicą .
- jedno zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm;
- potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej oraz wpisowej;
- oświadczenie studenta – należy wypełnić i zatwierdzić elektronicznie w portalu rekrutacyjnym oświadczenie studenta.
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł
Opłata wpisowa na I rok studiów wynosi 215 zł
Opłata wpisowa na rok wyższy niż pierwszy – 850 zł
Akredytacja „Studia z Przyszłością” stanowi proces oceny jakości programów i kierunków studiów oferowanych przez polskie uczelnie. Proces ten skupia się na innowacyjności, nowoczesnych metodach dydaktycznych oraz dostosowaniu do aktualnych potrzeb rynku pracy. Jego celem jest wyróżnienie najwyższej jakości programów i kierunków studiów oraz promowanie ich wśród studentów i pracodawców.
W ocenie Komisji, te specjalizacje spełniają wszystkie kryteria regulaminowe konkursu, zapewniając studentom nie tylko solidną wiedzę, ale także praktyczne umiejętności zawodowe oraz istotne kompetencje społeczne. Ich akredytacja wynika z faktu, że programy te są silnie skoncentrowane na potrzebach współczesnego środowiska społeczno-gospodarczego i oczekiwaniach rynku pracy. Dodatkowo, zawierają one elementy innowacyjne i nowatorskie, oparte na oryginalnych koncepcjach dydaktycznych. Treści programowe są starannie dobrane, zgodnie z efektami uczenia się oraz najnowszą wiedzą naukową i praktyką społeczną.