Studia podyplomowe z zakresu Zarządzania:

Zarządzanie w administracji publicznej

3950 zł

Zapisz się
  • Czas trwania: 2 semestry
  • Forma zajęć: Studia online RealTime (hybrydowe) realizowane są w 100% zdalnie

Prowadzimy najbardziej innowacyjne studia w Polsce na podstawie RealTime Online (hybrydowe). Nasze studia podyplomowe dają możliwość zdobycia wykształcenia na odległość. Zajęcia są w pełni interaktywne i prowadzone poprzez system Cloud Academy – platformę stworzoną bezpośrednio przez zespół Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University.

Największą zaletą systemu jest moduł multitransmisji, który daje możliwość pełnego kształcenia na odległość. Oznacza to, że możesz studiować niezależnie od miejsca, w którym przebywasz. Zajęcia odbywają się w przy wykorzystaniu technologii RealTime Online w trzech formach zjazdów – wykładowym, ćwiczeniowym i zaliczeniowym.

  1. Zjazdy wykładowe:
    Wykłady i zajęcia projektowe odbywają się w siedzibie Uczelni, jednocześnie są także streamowane online w czasie rzeczywistym (RealTime Online), same wykłady są dodatkowo nagrywane z możliwością odtworzenia archiwalnej wersji nagrań.
  2. Zjazdy ćwiczeniowe:
    RealTime Online (hybrydowe) – uczestnictwo w nim jest obowiązkowe dla wszystkich Słuchaczy.
  3. Zjazdy zaliczeniowe:
    Na platformie Cloud Academy™ w wyznaczonym przez Wykładowcę terminie.

Studia podyplomowe z Zarządzania w administracji publicznej są dedykowane osobom aspirującym do pracy w sektorze publicznym. Program studiów został zaprojektowany tak, aby dostarczyć studentom wszechstronną wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania w administracji na różnych szczeblach – od lokalnego samorządu po administrację rządową i unijną.

Jednym z głównych atutów tych studiów jest realizacja zajęć z udziałem praktyków z bogatym doświadczeniem w dziedzinie prawno-administracyjnej, biznesowej oraz zarządzania. Dzięki temu studenci mają okazję zdobywać wiedzę bezpośrednio od ekspertów z branży.

Studia te są szczególnie polecane dla obecnych pracowników administracji publicznej, zarówno na poziomie rządowym, jak i samorządowym, a także dla specjalistów z dziedzin HR i PR. Są również doskonałym wyborem dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę w sektorze publicznym i pragną zdobyć solidne podstawy w zakresie zarządzania administracją.

Po zakończeniu studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania w administracji publicznej, absolwenci dysponują wszechstronnymi kompetencjami przydatnymi w sektorze publicznym, zamówieniach publicznych oraz organizacjach pozarządowych. Zdobyta wiedza w zakresie zarządzania w sektorze gospodarczym świetnie komplementuje się z umiejętnościami zarządzania finansami publicznymi, administracją rządową oraz działalnością w organizacjach pozarządowych.

Dzięki zdobytemu wykształceniu, absolwenci kierunku Zarządzanie w administracji publicznej często znajdują zastosowanie w swoich obecnych rolach zawodowych lub podejmują nowe wyzwania zawodowe jako specjaliści ds. zarządzania w administracji, doradcy w zakresie finansów publicznych czy ekspertów ds. regulacji prawnych.

Jeśli chcesz aplikować na studia podyplomowe musisz  dołączyć takie dokumenty jak:

  • podanie rekrutacyjne: należy zaakceptować na portalu rekrutacyjnym przy pomocy kafelka „zaakceptuj podanie”;
  • dyplom ukończenia studiów;
  • jedno zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm;
  • potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej;
  • oświadczenie słuchacza należy wypełnić elektronicznie, oświadczenie znajduje się w zakładce Wymagane dokumenty.

Czesne za cały tok studiów wynosi 3 950 zł.

Oferujemy również możliwość płatności ratalnej – rozłożenie kosztów na 10 wygodnych rat po 395 zł miesięcznie. Dodatkowo, istnieje opcja dofinansowania studiów podyplomowych ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Jednorazowa opłata dodatkowa za proces rekrutacji wynosi 85 zł.

Zapisz się na studia do WSB-NLU

    • Imię i nazwisko/Nazwa firmy

    • E-mail

    • Nr telefonu


    • Administratorem danych osobowych jest GABINET PSYCHOLOGICZNY Semko Lipiec, ul. Senatorska 75, 35-317 Rzeszów, NIP: 8132849914, telefon: +48 608 022 460, e-mail: kontakt@psychotec.pl. Dane wpisane w formularzu zapytania przetwarzane będą w celu wynikającym z funkcji formularza. Podanie danych w formularzu zapytania jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwi Pani/Panu przesłanie do nas zapytania.

    Potrzebujesz więcej informacji?

    Skontaktuj się z nami. Udzielimy Ci wszystkich niezbędnych informacji.

    +48 534 515 896

    Kontakt możliwy również przez aplikację WhatsApp.

    CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!